Rossz méret esetén van lehetőség cserére?
Kérlek, rendelésed leadása előtt feltétlen nézd át a termékeknél megtalálható mérettáblázatot. Amennyiben mégsem jó a kiválasztott cipő, abban az esetben 14 napos elállási joggal rendelkezel. Csere esetén a termék visszaküldésének és az új termék szállításának díja téged terhel.
Bővebben információt a „Vásárlási feltételek” menüpont alatt találsz.
Hogyan tudom az elállási jogomat érvényesíteni?
A termék kézhezvételétől számítva 14 nap áll a rendelkezésedre, mely idő alatt dönthetsz úgy, hogy visszaküldöd a terméket. Ebben az esetben az általad megadott bankszámlaszámra visszautaljuk a vásárlás összegét.
Bővebben információt a „Vásárlási feltételek” menüpont alatt találsz.
Fel tudom próbálni a cipőket?
Jelenleg nem rendelkezünk üzlethelyiséggel, így kérlek a rendelésed leadása előtt minden esetben nézd át a termékeknél található mérettáblázatot.
Mennyibe kerül a szállítás?
A pénztárban számos lehetőséget találsz a csomag szállítására. Kérheted házhozszállítással, csomagautomatába illetve csomagpontra történő szállítással vagy Postán maradó csomagként. Az árakat megtalálod mindegyik szolgáltatáshoz a Pénztár fül alatt.
Tévesen leadott rendelés esetén mit tudok tenni?
Abban az esetben, ha tévesen adtad le a rendelést (téves méret, darabszám), kérlek, minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időben tudjuk javítani és a megfelelő terméket juttassuk el hozzád.
Elérhetőséget a „Kapcsolat” fül alatt találsz.
Hogyan tudok fizetni?
Részletesen a fizetési módokról a „Fizetés, szállítás” fül alatt olvashatsz.