Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Rossz méret esetén van lehetőség cserére?

Kérlek, rendelésed leadása előtt feltétlen nézd át a termékeknél megtalálható mérettáblázatot. Amennyiben mégsem jó a kiválasztott cipő, abban az esetben 14 napos elállási joggal rendelkezel. Csere esetén a termék visszaküldésének és az új termék szállításának díja téged terhel.

Bővebben információt a „Vásárlási feltételek” menüpont alatt találsz.

Hogyan tudom az elállási jogomat érvényesíteni?

A termék kézhezvételétől számítva 14 nap áll a rendelkezésedre, mely idő alatt dönthetsz úgy, hogy visszaküldöd a terméket. Ebben az esetben az általad megadott bankszámlaszámra visszautaljuk a vásárlás összegét.

Bővebben információt a „Vásárlási feltételek” menüpont alatt találsz.

Fel tudom próbálni a cipőket?

Jelenleg nem rendelkezünk üzlethelyiséggel, így kérlek a rendelésed leadása előtt minden esetben nézd át a termékeknél található mérettáblázatot.

Mennyibe kerül a szállítás?

A pénztárban számos lehetőséget találsz a csomag szállítására. Kérheted házhozszállítással, csomagautomatába illetve csomagpontra történő szállítással vagy Postán maradó csomagként. Az árakat megtalálod mindegyik szolgáltatáshoz a Pénztár fül alatt.

Tévesen leadott rendelés esetén mit tudok tenni?

Abban az esetben, ha tévesen adtad le a rendelést (téves méret, darabszám), kérlek, minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időben tudjuk javítani és a megfelelő terméket juttassuk el hozzád.

Elérhetőséget a „Kapcsolat” fül alatt találsz.

Hogyan tudok fizetni?

Részletesen a fizetési módokról a „Fizetés, szállítás” fül alatt olvashatsz.

Az oldal tetejére